Paweł Fabjański

Follow: ︎

Fotograf z wieloletnim doświadczeniem w branży reklamowej.
Wykładowca Szkoły Filmowej w Łodzi. 

Warstwa estetyczna oraz konceptualna funkcjonują u niego na równych prawach. Duża metropolia, styl miejski, beton, komiksy i filmy to "składniki", które wykorzystuje do tworzenia swoich obrazów. Oprócz współczesnej fotografii pasjonuje się kinem, nowymi technologiami i osiągnięciami współczesnej nauki.

Reprezentowany przez 3 agencje na świecie, w Polsce - przez nas.


Główni klienci: 4F, Adidas, Decathlon, Ferrero, H&M, Nike, Orange, PLAY Mobile, Plus GSM Puma, Reebok, TMobile, Skoda, Sony.

Współpracował m.in. z agencjami:
180HB+Jung von Matt, BBDO, Change integrated, DDB, DMB Vienna, Euro RSCG, FCB, Isobar, Grey Worldwide, Havas Worldwide, Heart & Brain, K2, Leagas Delaney, Leo Burnett, Lubie.To, PZL, Ogilvy&Mather, Saatchi&Saatchi, Scholz&Friends, TBWA, WMC Grey.    


Najważniejsze wystawy: Paryż, Cannes, Praga, Nowy Jork, Warszawa
Okładki artystów: Taconafide, Żabson, Wojtek Sokół, Xanaxx, Hemp Gru, OSTR. 

Najważniejsze nagrody:
Silver Lion (Cannes), Golden Drum, Eurobest, liczne w konkursie KTR.“Best-in-Book” magazynu Creative Review.
“200 Best Ad Photographers Worldwide” Luerzer’s Archive




Artists   DNA   Production   Contact


Follow: ︎ ︎ ︎ ︎ ︎


©2009—2019 SHOOTME
All rights reserved


Designed by
Thisispaper Studio
zaxarov.com