Kasia Grabek

Follow: ︎ ︎

Unikatową perspektywę, doświadczenie zawodowe oraz sieć kontaktów budowała w Nowym Jorku, Paryżu, Berlinie i Tokio, co przełożyło się na jej spojrzenie na kwestie kulturowe i tożsamościowe. Kasia ukończyła prestiżową Miami Ad School i włada pięcioma językami.

Połączenie edukacji i doświadczenia zawodowego w roli dyrektorki artystycznej m.in. w Ogilvy Tokyo zbudowało jej umiejętność wdrażania gotowych pomysłów, rozwijania konceptów, lub tworzenia kreacji od zera. Kasia korzysta z różnych technik i chętnie tworzy wspólnie z animatorami, muzykami czy grafikami. W 2023 magazyn Noizz wymienił ją w top 10 polskich młodych reżyserów i reżyserek, których działania warto śledzić.

Wiele z dotychczasowych projektów Kasi powstało w międzynarodowych teamach dla globalnych marek. Pracowała dla takich klientów jak: Google, Uber, Lexus, Toyota, Coca-Cola, IBM, American Express, ale też artystów takich jak Sanah, Bambi, PRO8L3M, Kuqe2115, Sara James czy Kayah. Jej prace zostały nagrodzone w międzynarodowych konkursach, m.in.: Cannes Lions, D&AD, The One Show, LIA, ADC. Mnogość doświadczeń utwierdziła ją w przekonaniu, że nic nie tworzy narracji tak jak storytelling, który łączy ludzi na poziomie emocji. Kasia wystrzega się efekciarskich sztuczek, stawia na pogłębioną pracę z aktorami i dokumentalną prawdę.

Swoją codzienność buduje pomiędzy Warszawą a Tatrami, biorąc to, co najlepsze, z szumu wielkiego miasta i mocy natury. Zajawka na outdoor nauczyła ją pracy w trudnych warunkach. Kasia postrzega przyrodę jako równorzędną bohaterkę opowiadanych historii i lubi realizować projekty w naturze, co dobrze widać w jej pracach.





Artists   DNA   Production   Contact   Impact


Follow: ︎ ︎ ︎ ︎ ︎


©2009—2025 SHOOTME
All rights reserved

Privacy Policy / Polityka Prywatności


Designed by
Thisispaper Studio
zaxarov.com