MISBHV & REEBOK


Marka prowadzona przez przez Natalię Maczek i Tomka Wirskiego to książkowy przykład brandu DIY. Powstała bez business planu, założeń budżetowych czy doświadczenia ale za to z ogromnym zaangażowaniem i pasją, którą widać do dziś, i która przekłada się na projekty takie jak ten. Pierwszy spot video marki, stworzony dla nowego kolabo z Reebokiem.

Inspiracją były ejtisowe filmy z modą na fitness. Bystre oko zobaczy wystrojonego na czerwono DJ-a Hell'a, którego kultowa „Copa” jest soundtrackiem do tego obrazka, a wisienką na torcie jest choreografia i występ Pat’a Bogusławskiego.




MISBHV nigdy nie bało się wyrażać swoich poglądów, tym razem postanowiło odświeżyć klimat lat 80 o nowych bohaterów, nową muzę i nowe inspiracje. Tym razem nie chodzi o kult ciała, a o tożsamość związaną z płcią czy seksualnością. Chodzi o wolność i odwagę do bycia sobą.

Na zaproszenie marki w video tańczą m.in. Ines Rau pierwsza transseksualna modelka z rozkładówki Playboya i aktywistka LGBT Raya Martigny.







To video to girl power w czystej postaci również po stronie produkcyjnej. Reżyserką projektu jest debiutująca Natalia Dołgowska, Kasia Bielska jest odpowiedzialna za sesje zdjęciową, a produkcję poprowadziły Marysia Surzycka, Aleksandra Karkosa i Kasia Grabek z Shootme.

Projekt został wsparty przez równie fantastycznych mężczyzn między innymi montaż został poprowadzony przez nominowanego do Oskara Przemka Chruścielewskiego, a DOP był Kuba Kijowski z agencji High Spot.

Video TOGETHERNESS odwołuje się do równościowych ideałów MISBHV i choć o prawa kobiet i osób LGBTQ walczymy dziś w Polsce na ulicach, marka daje im przestrzeń i eksponuje ich w swoim video, jako bohaterów i bohaterki naszych czasów — stojące za sobą, swoimi wartościami, swoją radością życia i seksualną ekspresją.








Artists   DNA   Production   Contact


Follow: ︎ ︎ ︎ ︎ ︎


©2009—2019 SHOOTME
All rights reserved


Designed by
Thisispaper Studio
zaxarov.com